Is het mogelijk om movie maker te gebruiken in windows 7?

Dus niet windows live movie maker maar echt movie maker, want daarin kun je veel meer effecten gebruiken. Of is dit ook mogelijk in windows live movie maker? want ik wil graag een slomotion maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan gewoon een slow motion maken met Windows Live Movie Maker hoor!!!! Alleen als je het beeld vertraagd of versneld heb je geen geluid meer!
------------------------------------------------------------
Even ter zake komen. Het kan volgens mij wel maar dan word hij gelijk geupdated..

Toegevoegd na 37 minuten:
Je hebt een filmpje!!!> Boven heb je taakbalk met Start Animaties Visuele,Effecten Project Beeld en Bewerken(Opties voor Video)! Druk op Bewerken (opties voor video), en dan heb je de snelheid die je kan veranderen... Sneller 1x 2x 4x 8x 16x 32x of 64x. Of langzamer: 0,5x 0,25x of 0,125 keer. is het niet naar je wens dan typ je zelf iets in bijv. 0,133.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!!
MVG GoeieVraagEdy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
0,5x sneller is de helft sneller, dus slomo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik tog in mn uileg staan!