Ik heb een mix gemaakt in audacity maat mijn nummers zijn niet allemaal even hard of even zacht.. Weet iemand hoe ik alles op een geluidsniveau krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met Envelope (zie link) of als je ze in verschillende sporen heb staan de kleine schuif bij de spoor.
http://manual.audacityteam.org/o/man/envelope_tool.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een makkelijker manier is je mix weer laden in Audacity en dan de hele mix door effecten > compressor (drempelwaarde op iets van -17dB zetten, maar gewoon uitproberen) te bewerken. Nette manier zoals hierboven beschreven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot u dienst.

Antwoorden (1)

Nette manier,
Met Envelope (zie link) of als je ze in verschillende sporen heb staan de kleine schuif bij de spoor.
http://manual.audacityteam.org/o/man/envelope_tool.html

Een makkelijker manier is je mix weer laden in Audacity en dan de hele mix door effecten > compressor (drempelwaarde op iets van -17dB zetten, maar gewoon uitproberen) te bewerken.