Hoe heet dat programma waar je de titel van liedjes kan vinden?

Ik had van een programma gehoord dat muziek luistert en dan de titel ervan kan opzoeken? Hoe heette dit ook alweer of zit ik mis?
Kan ik dan ook de titel van een liedje achterhalen van een filmpje dat op mijn ipod staat? Je hoort dan wel wat rumoer maar het is wel te horen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Shazam bedoel je :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan Shazam of Soundhound daarvoor gebruiken!
Ik gebruik zelf Soundhound, vind het een fijner programma, geeft je alle informatie en ook meteen links van YouTube om het nummer te kijken/luisteren

Beide Apps zijn gewoon te downloaden in de AppStore ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor de toevoeging, ik heb het programma lang geleden één keer gebruikt ;)
Volgens mij bedoel je TrackID ?