Na het instaleren van de software van mijn videokaart krijg ik een blue screen, hoe is dit te verhelpen?

Ik heb de voeding en kaart er in gezet. dan start hij mooi op.
Na de installatie van de videokaart opnieuw opgestart.
Dan krijg ik een blue-screen.
Met systeemhestel pc weer werkend gekregen.

specificaties van mij computer:
video kaart: XFX R7870
Voeding: M2 silent pro 620w (nieuw aangeschaft met deze videokaart)
moederbord: M5A78-M/USB3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Zoals ik zie en concludeer is dat Windows een foutmelding geeft over een fout in de hardware... Ik zal hem eruit halen, je Windows update (Start>ConfiguratieScherm>Windows Update>Naar update zoeken) Als je dat hebt gedaan, vink je alles aan (Dus ook de optionele updates) en installeer ze. Start je PC opnieuw op om de updates te laten verwerken en probeer nog een keer door die dingen erin te stoppen. Als het anders niet lukt moet je een deskundige vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft denk ik met de driver te maken, je moet de juiste (nieuwere) driver downloaden en installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet je dit proberen: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=363233
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het al gelukt? Zo ja, wat heb je gedaan?