Wat betekent de WLAN-wiz functie op mijn mobiele telefoon. Ik klikte het aan, en toen verschenen de namen van twee van mijn buren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat zijn draadloze wifi-internet verbindingen. Als ze geen wachtwoord hebben ingesteld kun je er een gebruiken om te internetten. Wel.zo netjes om even te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is inderdaad het draadloos netwerk wat hun in huis hebben, als er geen wachtwoord in zit kun je hier met je telefoon op loggen en heb je dus vrij snel internet, dit kost hun geen geld hij zou eventueel alleen wat langzamer kunnen worden (internetververbinding)
Wlan dan zoekt de telefoon gewoon alle beschikbare draadloze netwerken in de omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je router zoekt naar draadloze verbindoingen in jou omgeving hierbij heeft die het netwerk van je buren ook gepakt