Hoe heet dit spel?

het is een soort avonturen spel, je moet een aantal medicijnen naar een dokter brengen maar om daar te komen moet je met je kano over de amazone rivier (in elk geval een rimboe-rivier zegmaar)
onderwerg kun je aan land dingen ontdekken, maar je kan ook vissen en bijzondere vissen tegenkomen enzo.
Weet iemand hoe dit spel heet en waar ik het kan spelen/krijgen ?

Het is al heel wat jaartjes geleden dat ik dit spel gespeeld heb, ongeveer 10 jaar denk ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Geen sims onbewoond eiland?? Daar lijkt het wel veel op!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dit spel was er al ruim vóór 'The Sims' er waren