Hoe kan je een favoriet liedje keer op keer beluisteren op youtube?

vroeger lukte mij dat maar nu ben ik het kwijt ik wil niet steeds handmatig op herhalen klikken. en ook niet veel andere liedjes van de artiest want ""autoplay ""staat aan maar dat wil ik op dit moment niet alleen dat ene liedje.

Toegevoegd na 5 uur:
dank voor de verwijzing maar dit bedoel ik niet \ik luister bv naar three little words i love you van Engebert Humperdicnk, prachtig nummer
dat wil ik dan 50 keer achter elkaar horen maar nu moet ik steeds terug naar youtube op een ander tabblad om links onderin te klikken vroeger ging dat automatisch dat wil ik graag terug nu hoor ik autoplay met bijna zijn halve oeuvre

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hoi,

er zijn add ons verkrijgbaar voor Chrome en Firefox...
Ga in Chrome naar aanpassen en beheren>instellingen>extensies>extensies toevoegen en zoek op Autoreplay for Youtube.

Installeer deze en ga terug naar Youtube. Login met een gmail account in Youtube en voila, onder het filmpje kan je auto replay aan- of uitzetten.

Firefox gebruik ik helaas niet op deze computer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gebruik deze site: http://youtubeonrepeat.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
Alsjeblieft: http://youtubeonrepeat.com/watch/?v=74_paEdH0AU
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tweemaal klikken met de rechtermuisknop op de YouTube speler, dan zie je de optie herhalen, als je daar op klikt dan wordt de video -totdat je een ander filmpje aanklikt of het tablad sluit- herhaalt.