Hoe ruim ik mijn "alle programma's" in windows xp beter op?

Zoals te zien op het plaatje:
Ik heb een menuutje 'players'.
achter dat menuutje staan mijn players.... (1)

Hoe zet ik nou het goeie icoon van Gom player naar boven? (2) Ipv dat stomme mapje, wil ik gewoon het icoon voor Gom player, die ik dus blijkbaar wel heb! Hoe vervang ik dat dan?

Ik wil graag dat elk van die menuutjes er netjes uitziet. (3)

Als je tips en advies hebt over hoe dat moet, dan graag :-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Met je rechtermuisknop op de regeltjes klikken die je wilt verwijderen en dan kiezen voor 'verwijderen'. Je wist daarmee niet de software, alleen regels uit je menu.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ok, naar aanleiding van je reactie: gewoon verslepen.
Met je muis erop gaan staan, linker muisknop ingedrukt houden, verslepen en loslaten.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dát was niet mijn vraag. Ik ben niet altijd duidelijk, maar ik vroeg specifiek over dat icoontje. en als ik het mapje wis, wis ik in dit geval ook de inhoud!

Andere antwoorden (1)

Druk met je rechtermuisknop op de startknop en klik op verkennen. Op deze manier krijg je het start menu als map in beeld. Zo kun je nieuwe mappen toevoegen om alles te ordenen.