Probleem met internet explorer. Ik kan geen vensters meer sluiten. Wat te doen?

Als ik een venster probeer te sluiten krijg ik de melding dat IE niet meer werkt. Hij kan geen oplossing vinden en 'sluit hem af'. Maar vervolgens herstelt hij het tabblad weer. Zo kan ik niks meer sluiten totdat ik mijn computer afsluit. Heel vervelend, vooral bij pop-ups. Verder doet hij het wel. Ik heb dit niet bij Safari.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb dit trouwens ook als ik tabbladen sluit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (4)

Heb je al een schoonmaak programma op je computer losgelaten? Ccleaner of Mclean? Dat helpt soms wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IE verwijderen via configuratiescherm. Safari, Firefox of Chrome installeren. IE niet herinstalleren. Deze browser is al jaren een struikelblok voor gebruikers en webdesigners en er zijn meer dan uitstekende alternatieven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
IE verwijderen hoeft niet maar stel een ander browser in als standaard browser en verstop je iocco IE op de de desktop dan heb je er verder geen last van maar je het wel gelijk IE 9 is een pain in the ass
het is alleen handig voor sommige site zoals driver downloads
via automatically detect driver en diagnose van je netwerk settingen tip stap over op google chrome
Je Internet Explorer verwijderen via Configuratiescherm en Software. Daarna kan je kiezen om IE opnieuw te downloaden en te installeren, maar mijn voorkeur gaat ook uit naar Google Chrome, die je ook gratis kan downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel simpel,cntrl-alt delete gelijk indrukken