is het mogelijk om met windows live movie maker slowmotion en dat soort effecten toe te passen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/windows-live-movie-maker-video.292996

Antwoorden (3)

Ja je kan hem op halve, kwart en 1/8ste snelheid zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is natuurlijk: hoe?
Let erop dat het verschrikkelijk schokkerig beeld wordt, een normale camera filmt met 25-30 frames (beeldjes) per seconde, en slow motion betekent dat je een seconde film twee seconden laat afspelen. dan heb je nog maar 13-15 beeldjes per seconden. Je ogen zien dat het schokt onder de 20 frames per seconden dat het geen echte film is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke interessant
maar als de camera 100 fps filmt kan het wel
weet je hoe ik kan kijken hoeveel fps er wordt gebruikt
ik heb een leica fotocamera gebruikt voor het filmen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is natuurlijk: hoe? Dat is de vraag helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de map waarin het videobestand staat, klik rechts op het videobestand, klik op eigenschappen, ga naar het tabblad details, daar zie je onder het kopje video Framesnelheid staan, daarachter staat het.
het is mogelijk maar je kunt alleen kiezen uit: x1,5 en x0,5

Toegevoegd na 58 seconden:
ooh ik zie net dat er nog meer snelheden mogelijk zijn (ik zal wel een oude versie hebben :p)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk met Windows live movie maker, maar als je Windows movie maker 2.6 download kan het wél. De filmpjes die je hier mee maakt kan je vervolgens weer importeren in Windows live movie maker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb windows 7 en daar zit de standaard op?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het ook gewoon (win 7), denk dat dit oude info is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar ben ik niet zeker van, maar Windows movie maker 2.6 kan je via onderstaande link downloaden. http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=d6ba5972-328e-4df7-8f9d-068fc0f80cfc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus je gelooft ons niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie gelooft wat niet?