wat wordt er bedoelt met valideren?

Onlangs heb ik een internetveiligheids pakket geïnstalleerd op mijn computer. Nu krijg ik de melding:

'' Er is geen verbinding met het internet, vebind uw computer met internet ''

a) nu valideren
b) later valideren
c) product verwijderen

Echter is mijn computer wel verbonden met internet en werkt internet zoals het hoort. Maar wat wordt er met valideren bedoelt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.7K

Het beste antwoord

valideren
valideren werkw.Uitspraak: [vali'derə(n)] Verbuigingen: valideerde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gevalideerd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen (iets) geldig verklaren Voorbeelden: `een vingerafdruk valideren`, `documenten vali...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/valideren

Oftewel, ze vragen of je wilt aangeven dat je het programma echt gekocht/gedownload hebt. Om zo na te gaan of het wel legaal is, vaak via een serial code.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als u op valideren klikt opent hun website en kan u zich aanmelden om uw product te registreren om dan later updates te krijgen en technische ondersteuning.
Dus zeker doen.