Hoe voorkom ik dat spotify steeds opstart als ik me computer aanzet?

Spotify start iedere keer op als ik me pc aan zet. Kan ik ergens in het programma aangeven dat ik niet wil dat spotify steeds opstart?

Zo ja waar dan?

En zo nee, wat kan ik dan doen?

Heb windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
31.6K

Het beste antwoord

Als spotify geopent is. Ga je.op een van de menu's staan, bij eentje kan je voorkeuren aanklikken. Ongeveer onderaan kan je een vinkje aan of uitzetten of spotify gelijke met windows opstart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
super! dank je wel, het klopt inderdaad

Andere antwoorden (1)

Geen idee of het in Spotify zelf kan, gebruik ik niet. Maar Je kan het wel op windows niveau doen;

Klik op Start en klik op de zoekbalk geheel onderin het startmenu.
Type nu: msconfig en druk op Enter.
Het Systeemconfiguratie scherm verschijnt.
Klik op het tabblad Opstarten.
Daar zie je een lijst staan van alle programma’s die gestart worden bij het opstarten van Windows. Er staat een vinkje in de vakjes van de programma’s die automatisch opgestart worden. Haal de vinkjes weg voor de programma’s die je in het vervolg niet meer automatisch wilt laten opstarten.
N.B. dit verwijdert deze programma’s niet van je computer. Je kunt dus later een programma weer automatisch laten opstarten door het weer aan te vinken in deze lijst.
Als je klaar bent met het maken van de selecties dan klik je op OK.
Windows zal je vragen om de PC opnieuw op te starten. De wijzigingen bij het opstarten worden dan doorgevoerd.