Wat betekent dit outlook bericht?

Voor de rest werkt hij goed, ook als ik hem weg klik.
Ik ben net overgestapt van ziggo naar kpn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Staan de serverinstellingen wel goed in Outlook?
Powergen
8 jaar geleden
Volgens mij is Kpnmail een POP3 account en geen IMAP.
Amadea
8 jaar geleden
En wat staat er als je op Details klikt? Mogelijk kan je beter een POP dan een IMAP protocol gebruiken.
Powergen
8 jaar geleden
Account :S.. bedoel protocol
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je je oude accountgegevens van ziggo al verwijderd?
Utrecht
8 jaar geleden
Klopt: KPN werkt met POP en niet met IMAP.
Reden voor mij om binnenkort over te stappen naar Ziggo....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Utrecht: Flauwekulletjes!!! Zie: http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16722
Cryofiel
8 jaar geleden
@Patcat, op de link van @j4ck1nth3b0x kun je lezen hoe je alle instellingen moet doen. Controleer even of dat in jouw Outlook allemaal goed staat.

Antwoorden (1)

Dat bericht betekent dat je mail sessie niet wordt opgebouwd via TLS/SSL. Dat je door mag klikken dat het werkt komt omdat je mailclient terug valt op de deels beveiligde verbinding op poort 25/143(ipv 993/587)

N.B: Laat je niet van de wijs brengen door de reactie van Utrecht, KPN heeft wel degelijk IMAP.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
>N.B: Laat je niet van de wijs brengen door de reactie van Utrecht, >KPN heeft wel degelijk IMAP. Klopt. Mijn kpnmail staat ook op IMAP.