Hoe kan ik van 3 filmpjes 1 film maken?.

Hoi ik heb 3 kleine stukjes gefilmd met mijn camera en wil hier graag 1 film van maken ,hoe moet ik dat doen?
b.v.d.
Tineke

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
9.3K

Het beste antwoord

Als je een Windows-computer hebt, kun je daar Windows Movie Maker voor gebruiken. Je kunt je filmpjes dan op de gewenste volgorde aan elkaar plakken, en er weer een nieuw filmpje van maken.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi ,ik heb ze nu in windo,s live movie maker staan ,maar van dat plakken begrijp ik niet veel ? ;-)
bamibal
11 jaar geleden
Je kunt de fragmenten achter elkaar op de tijdlijn zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel ,het is gelukt.

Andere antwoorden (4)

Gebruik een video-editingprogramma, daarmee kan je knippen en plakken. Zorg wel dat de filmpjes dezelfde extensie hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gebruik dit misschien?
hoop dat het helpt want met windows movie maker .... die gaat elk jaar achteruit vind ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou de proef versie van camtasia Studio 7 gebruiken, echt een top product.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je MSN op je computer hebt, heb je meestal ook Windows Live Movie Maker op je computer staan (dus niet Windows movie maker!)
Open het programma, druk op 'video of foto invoegen', selecteer de 3 filmpjes en voila!

Als je wilt kan je ook nog effecten, overgangen en een titel toevoegen.