Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geen save gemaakt voor Photoshop, laptop wel leeg, nu opnieuw opgestart, kan ik het bestand nog terug krijgen op m`n Mac?

Ik was leuk bezig met Photoshop, enkele uren bezig geweest. Daarna nog even wat gesurft, Photoshop stond nog open. Daarna even televisie gekeken en toen ik terug kwam bleek de laptops batterij leeg! Nu is mijn vraag dan ook of het bestand nog ergens in een cache of temporary map staat. Overal al gezocht maar kon niets vinden. Ik hoop echt dat het niet volledig verloren is, normaal staat het bestand nog ergens..

Het gaat dus om een Mac, niet om een Windows computer. Weet iemand hier meer van?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
779
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent ergens enkele UREN mee bezig, gaat dan wat anders doen en je hebt het geen enkele keer opgeslagen? Tja.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik weet het, dit is de eerste keer dat het me overkomt. Is er een mogelijkheid m`n bestand terug te krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee, mij is dat nooit overkomen....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De enige redding die ik kan bedenken is Time Machine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
? Geen idee, Time Machine levert geen resultaten, het staat ook nergens als netjes-opgeslagen-bestand.psd, het moet ergens een lokaal .tmp bestand zijn, ik weet alleen totaal niet waar. Ik heb me er echter al bij neergelegd dat het overnieuw moet.. :(

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding