Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je bij windows je documenten sorteren ?

Ik wil diverse documenten in 1 map doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
861

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nieuwe map aanmaken,met de muis documenten aanklikken terwijl je de shift ingedrukt houdt en ze vervolgens naar de map slepen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
En ctrl ingedrukt houden als je willekeurige documenten uit een lijst wil pikken.
In de root van de C: partitie, heb ik een map gemaakt "Mijn documenten" ( mogelijks bestaat die al)
Nog beter is het om die op de D: partitie te zetten als u die heeft.
Daarin heb ik submappen zoals Excel, Word,Powerpoint, PDF, enz.
In die submappen kan u nog eens nieuwe mappen maken naar geland de onderwerpen, bv: brieven, enz.

Het voordeel is ook dat u die map "mijn doc..." volledig voor een back-up kan benutten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding