Hoeveel dataverbruik heb je als je 1u Radio luistert via stream?

Ik wil op vakantie een uitzending van een lokale zender van thuis via stream beluisteren.
Ik wil weten hoeveel MB of GB ik moet kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.4K

Het beste antwoord

Als de stream 64kbit/sec is, dan komt het uit op (3600*64)/8 = 28800 kilobyte, dus bijna 29MB .
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Per wat???
gvrox
11 jaar geleden
1 uur, zoals in de vraag staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben chipi. Hij vermenigvuldigt met 3600, dat is dus een uur. Dankje, gvrox. Dat zit snor. De meeste operatoren geven 250MB per dag op hun 3G sticks.