het komt vaak voor dat ik mijn mobiel niet hoor. bestaat er een pc software dat mij zou kunnen melden via de pc voor inkomende gesprekken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Voor Android is er Android-notifier. Dit installeer je zowel op je telefoon als op je PC. Bij een inkomende oproep zal er een notificatie op je computerscherm verschijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hartelijk dank voor uw advies.

Andere antwoorden (3)

Bedoel je als je telefoon gaat dat je op je schermkrijg te zien wat voor nummer? Zoja kan je het beste vanafje facaturen zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er software bij de telefoon geleverd is kan je die installeren. Via Bluetooth kan de software dan vaak zien of er gebeld wordt. Je computer moet dan uiteraard wel bluetooth ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik een oortje met bluetooth
Frank