Kun je een e-book afspelen op de autoradio ?

Volgens mij moet je dan een epub-bestand converteren naar een mp3 bestand?Kan dit en zo ja met welk converteerprogramma kan dit gedaan worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Niet dus, wat jij nodig ebt, zijn audio books, dit zijn feitelijk mp3 en/of gewone audio cd roms, deze zullen wel werken.
Strikt genomen zou je tekst om kunnen zetten naar spraak, echter dan krijg je in het beste geval een erg saaie robots stem, niet aan te bevelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het zal ongetwijfeld kunnen met een converter. Zoek gewoon op Epub 2 mp3 converter. Maar de vraag is is het dan duidelijk. Zie het als de computer jouw getypte zinnen laten uitspreken. Sowieso klinkt het dan als een robot.;
Eentonig en zal je fonetisch moeten gaan typen om woorden duidelijk te maken. Maar zodra je een combinatie hebt van talen kom je dus al in de problemen en herkent hij het niet.