Kun je achtergrond kleuren bij neutraal saldo?

Goedemorgen,

In Excel (ik gebruik Open Office) wil ik een aantal velden een achtergrond kleur geven wanneer het saldo neutraal is, in dit geval dus 0 euro. Hoe krijg ik zo iets voor elkaar? ;) Lastige vraag maar wie weet is er een snelle en eenvoudige oplossing.

9 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
9 jaar geleden
in Microsoft Office heet dit voorwaardelijke opmaak, maar ik weet niet hoe dat in Open Office werkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Check de URL hoe voorwaardelijk opmaak in Open Office werkt:
http://openoffice.blogs.com/openoffice/2007/01/conditional_for.html

Het beste antwoord

Selecteer deze velden en klik op 'voorwaardelijke opmaak' om deze regel in te stellen.

PS: "In Excel (ik gebruik Open Office)" klinkt heel verwarrend. Gebruik je nou excel of calc?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Richardvdm
9 jaar geleden
Ik gebruik Calc, ja Open Office Excel heet Calc inderdaad. Dus Open Office Calc officieel. Maar geloof dat ik er nu uit ben, bedankt.