Wat is een goed programma om namen van Nummers snel te wijzigen

Ik heb een aantal cd's gedownload en de namen zijn als volgt:
01. teletubbies - teletubbies
02. teletubbies - teletubbies
03. teletubbies - teletubbies
...
Nou wil ik snel die 01. 02. en 03. voor de namen weg krijgen. Iemand een goed programma hiervoor?

Toegevoegd na 10 minuten:
Xinix heeft het juiste antwoord inmiddels gegeven! Super slim programma, echte aanrader.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Tag and Rename, die doet dat in een batch...

Heel handig en wellicht gratis, als je de weg kent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien heb je een linkje erbij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat mag ik niet, meneer de moderator... Dan zou je mijn antwoord moeten wissen... Sorry...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met dank!

Andere antwoorden (1)

niet dat het nog veel uitmaakt, aangezien het juiste antwoord al is gegeven maar wat je ook had kunnen doen is:
alle nummers selecteren en dan rechtermuisknop erop: eigenschappen: 'geavanceerd' en dan bij ; naam nummer: gewoon teletubbies - teletubbies intypen.

klik op OK.

Maar goed, een programma is misschien handiger.
Ik doe het zelf altijd op mijn manier omdat het voor mijn mp3 noodzakelijk is dat ik die namen verander.

Toch succes! :)