e-mails vanuit Postvak In doorgestuurd naar anderen verdwijnt uit mijn Postvak In en staat wel bij Verzonden Items. Wat heb ik ineens veranderd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (2)

Zoals je het bij mij overkomt lijkt het of er iemand anders in je mail account zit en mails doorstuurt, verander je wachtwoord en laat de virusscanner je pc nakijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je Outlook 2010 of een voldoende hierop lijkende versie gebruikt, kijk dan eens of dit in de opties of de functie "Oorspronkelijk berichtvenster sluiten bij beantwoorden of doorsturen" is aangevinkt. Zo ja, dan zou ik je aanraden dit uit te schakelen.