Mijn full hd-scherm's hoogste resolutie is 1024*720. hoe komt dat en wat kan ik daar aan doen?

mijn computer herkent het scherm niet meer en geeft het aan als een algemeen niet-pnp-beeldscherm.

ik kan mijn resolutie niet verhogen, terwijl ik eerst wel altijd 1080p gebruikt heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Heb je wel de juiste videokaart drivers? Kijk daar en kijk of windows je videokaart niet als een VGA adapter heeft herkent. Dat betekend dat je driver redelijk oud is en niet "bestaat" voor windows 7. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drivers voor schermen installeren is meestal nergens voor nodig. Heb het nog nooit gedaan en heb dezelfde opstelling als jij, monitor+hdtv als dualscreen setup.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een nvidia of ati kaart en de daarbij behorende nieuwste driver geinstalleerd? Ook kan je even kijken in de instellingen van de nvidia/ati software.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Start een de pc op met de hdtv als enige aangesloten scherm op de eerste videokaart uitgang(staan meestal cijfers bij). Ook kan je het erin en eruit halen van de stekkers even proberen als je dat nog niet gedaan had.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is vooral belangrijk dat je de nieuwste driver van je videokaart hebt! De driver van je beeldscherm is niet cruciaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee dan nog een truc, zorg dat je monitor aangesloten staat met een resolutie/frequentie die je monitor ook pakt. Trek de stekker uit je monitor en duw hem in je hdtv. 1280x720@60hz moet altijd lukken.