webcam en windows 7

ik wil op mp een webcam kopen
welke webcams zijn geschikt voor windows 7?
ik heb windows 7 ultimate 64

Toegevoegd na 15 minuten:
werkt webcam ilook-em1088 op windows7?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
capthavoc
12 jaar geleden
heb je al 1 op het oog? je kan altijd even de link hier plaatsen dan kunnen we beter zeggen ok of niet
maar natuurlijk kan je ook het type zelf opzoeken en op de website van de webcam fabrikant kijken of ie op windows 7 werkt
de meesten zullen wel werken
als ze onder xp werken werken ze zeker ook met windows 7
dus koop niet een hele oude en al zker geen merkloos geval
een logitech of trust zal meestal wel werken

Het beste antwoord

Aanrader is de hercules classic silver. Betaalbaar en een goede kwaliteit. Kan op windows 7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien wel, zie bij de drivers dat hij tot vista gaat dus kan er geen zekerheid over geven(meestal werken vista drivers op 7). Deze logitech doet iig wel zeker weten op windows 7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op de verpakking. Als het Windows 7 ondersteunt staat dit er zeker op.
Op de site van eminent gaat de ondersteuning niet verder dan Vista 32 bit. Windows 7 64 bit kan je vermoedelijk wel vergeten, maar je kan altijd even een vraag stellen bij de support van eminent.

http://www.eminent-online.com/product/356/em1088-ilook-internet-camera.html