Zit er in Windows een agenda waarin je je afspraken kunt noteren zodat je er aan herinnerd wordt eens het zover is?

Ik hou er niet zo van om een agenda op zak te hebben maar ik werk wel iedere dag op mijn computer. Is die mogelijkheid er bij Windows, of is er eventueel een andere mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als je Outlook gebruikt, kun je daar je afspraken in noteren. Deze geeft dan een melding als je afspraak bijna begint.

Ook kun je Gmail agenda gebruiken. Die kun je zo instellen dat je een mailtje krijgt als je afspraak bijna begint.

En er zijn nog veel meer alternatieven.
bamibal
11 jaar geleden
Onder Vista zit er in elk geval een windows agenda(gewoon onder start kijken).Ook onder windows live mail kan je een agenda bijhouden.