Wat is een goed alternatief voor Google Podcasts?

Google Podcasts gaat helaas stoppen.
Zie ook: https://tweakers.net/nieuws/213982/google-stopt-in-2024-met-podcasts-app.html

Ik waardeerde de eenvoudige, lichte interface, maar vooral ook het feit dat ik zowel via de webpagina https://podcasts.google.com/ kon luisteren, als ook via de app op de telefoon.
Daarbij werd alles ook nog eens keurig onderling gesynct. Zodat je makkelijk van het ene device naar het andere kon switchen en daar vervolgens gewoon verder kon luisteren.

Is er een alternatief waarbij ook zo'n combi bestaat van zowel een app als luisteren via een web-pagina én het onderling syncen daarvan ?

Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 maanden geleden
in: Software
Thecis
7 maanden geleden
Goeievraag!
Ik gebruik die app zelf ook en ik had het nieuws van Tweakers nog niet gezien...

Antwoorden (1)

SimonV
7 maanden geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 maanden geleden
De app is gratis, maar toegang via het web kost €47,16. Dat is best een flink bedrag.
Zijn er nog goede, maar beter betaalbare alternatieven?
SimonV
7 maanden geleden
In de bronnen staan alternatieven, maar die kunnen volgens mij niet synchroniseren.