Wat kan ik doen als mijn Acer-5349 laptop vast loopt bij de begin installatie ?

Hallo,

Ik heb vandaag een Acer-5349 laptop gekocht.
In het begin heb ik te maken met een installatie waarin van alles geïnstalleerd wordt.
Nu is die al 4 uur bezig met het installeren van een onderdeel genaamd: Config wlm Installeren 5/10
De software wordt geinstalleerd sluit de stroomkabel aan en schakel de computer niet uit

Ik kan niks doen en het lijkt wel of die vast gebleven is bij deze stap. Het internet viel straks wel een keer weg ik weet niet of dat er mee te maken heeft.

Maar kan iemand mij vertellen wat ik nu het beste kan doen? of valt hier niks aan te doen?

Met vriendelijk groet,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Kan je verder de computer in?
Dan kan je proberen het installatie programma te sluiten

Is het echt een pre-use installatie met een volledig gevuld scherm zonder optie tot sluiten?
Dan terug naar de winkel. zal hoogstwaarschijnlijk een fout in de installatie zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, ik heb exact hetzelfde probleem. Is dit probleem bij u al opgelost? Zo ja, wat heeft u er aan gedaan?