Is er een manier waardoor ik alle ongelezen mail op mijn android kan markeren als gelezen?

Ik heb nu 122 ongelezen berichten op mijn samsung met android, en om ze nou allemaal handmatig te doen is ook zo irritant, het lijkt me logisch dat daar een functie voor bestaat. Ik gebruik de standaard mail app van android.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Helaas is dat in de standaart mailcliënt van android nog steeds handwerk.
Dus helaas er rest niets anders dan berichtje voor berichtje af te vinken of te lezen.
Wellicht dat er andere apps zijn die dat wel mogelijk maken, maar dan zal je even in de playstore moeten rondneuzen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik lees mijn mail uit via mijn android, EN dezelfde mail via mijn pc (thunderbird). Ik heb mijn binnenkomende mail op de pc als POP3 ingesteld, en de mail op mijn android als IMAP.

Hierdoor staat mijn android-mail op gelezen als ik het binnengehaald heb op mijn pc.