Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een tool waarmee je enquetes kan maken?

Voor mijn studie moet ik op mijn stage wat mensnen ondervragen. Ik zoek een (online) hulpmiddel waar ik vragen in kan zetten en die dus tijdens de vragensessie kan langslopen (die vragen invullen op basis van mijn vooraf ingestelde vragen).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
744

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dit is wel een goeie:
http://www.thesistools.com/

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze is eigenlijk bedoelt om naar mensen toe te sturen en door hen zelf te laten beantwoorden, maar je kunt het ook op jouw manier gebruiken, door van elke vraag een 'open vraag' te maken: dan krijg je een tekstbox te zien waar je per vraag het antwoord in kunt vullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem een gratis Gmail account. Tussen de Google Apps zit een toepassing die heet Forms. Die is hiervoor gemaakt. Je kunt een vragenlijst maken en die aan iedereen mailen die je maar wilt. De resultaten worden vanzelf opgeslagen in een spreadsheet. Het is gratis, dus wat wil je nog meer?
(Lees meer...)
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil het juist niet naar iedereen doorsturen, maar zelf kunnen beantwoorden. Zelf vragen invullen, die vervolgens stellen aan de mensen die ik interview, en de antwoorden ook zelf invullen. Heb ook geen App/smartphone o.i.d.
Via Google Docs kan je een enquete maken.
Op deze pagina wordt stap-voor-stap uitgelegd hoe je dat kan doen: http://www.bartschouten.com/blog/gratis-enquetes-maken-met-google-docs.html

Je kan deze als link naar mensen doorsturen, maar je kan ook bij iedere persoon die je interviewt de antwoorden zelf invullen.
Uiteindelijk worden in de spreadsheet alle antwoorden automatisch netjes verzameld.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
SurveyMonkey is een online tool waar je enquetes mee kunt maken. Tot een bepaald aantal vragen is het gratis. Er zijn meer van dit soort tooltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding