Welk (teken)programma kan gebruikt worden om een pretpark te ontwerpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.5K

Het beste antwoord

Een pretpark is voornamelijk landschap met daar tussenin allemaal attracties.
De attracties zal je via een technisch tekenprogramma moeten tekenen (AutoCAD of zo) en het landschap met RealTime Landscaping (zie http://www.ideaspectrum.com/ )
itsme
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Paint ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rocket power. Volgens mij vroeger te zien geweest bij disney xd zijn voorganger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat over een aantal kindern die van skaten houden. Ze wonen bij het strand met een pier. Op de pier is er een pretpark
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet helemaal een antwoord hè...
3ds max is een goeie voor levensechte plaatjes, het is een modeling programma en je kan heel gemakkelijk objecten bewerken na een paar youtube filmpjes