lege register sleutels wat zijn dat???

Ik was gister bezig een nieuwe dj controller op de pc aan te sluiten en dan valt de pc uit ( door de cd ) 3 x daarna weer!!!

Mijn vader doet een virus scan van mcafee
en slow pc fighter
by slow pc fighter komen er altijd iets van honderd dertig fouten bij lege register sleutels. Wat zijn dit>???????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Tijdens het werken op de computer worden er continu wijzigingen in het register aangebracht. Het is een kwestie van tijd, maar uiteindelijk raakt het Windows-register vervuild. Niet alleen met onnodige registerwaarden maar ook met lege ruimtes (ontstaan door het constant toevoegen en weer verwijderen van registerwaarden). Volgens de theorie zorgt een vervuild register voor een afname van de performance omdat een vervuild register een groter beslag legt op de kostbare systeembronnen.

Defragmenteren van het register.

Door het register te defragmenteren kunnen de lege ruimtes worden verwijderd, wat resulteert in een kleiner register én een besparing op de kostbare systeembronnen. Voor het defragmenteren van het register kan gebruik worden gemaakt van de gratis tool RegDefrag (download: www.regdefrag.com). Na een analyse van het register wordt getoond met hoeveel procent het register kan worden verkleind. Voor het defragmenteren is het noodzakelijk de computer eerst opnieuw op te starten omdat de registerbestanden standaard nog in gebruik zijn.