Waarom werkt copy & paste soms niet?

Bijv. in Word 2003.
Dan kopieer je een stukje, en kan je 't niet zomaar kopiëren en weer pasten naar een andere plek in 't document. Zodra je paste (of 'plakken') doet, gebeurt er letterlijk niks.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
6.5K

Antwoorden (3)

Waardoor dit komt, weet ik niet maar wat je in zo'n geval zou kunnen proberen is het volgende: De tekst selecteren en dan CTRL-C klikken. Zet dan de cursor op de plaats waar je de tekst wilt plakken en klik CTRL-V.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik ook wel eens. Soms helpt het om in de bovenste balk, onder 'bewerken' kopiëren en plakken aan te klikken. Bij kopieren uit pdf-bestandjes heb ik het ook wel eens, meestal helpt het bij mij dan om twee keer achter elkaar op kopieren te klikken, de tweede keer pakt ie het dan wel. Je ziet het ook in het menu bij de rechtermuisknop of onder bewerken: als plakken/paste grijs is, dan is er niks om te plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet opties voor plakken selecteren in Word. En dan plakken als platte tekst of onopgemaakte tekst.

Het kan zijn dat er data in je gekopieerde tekst staat zoals html tags en/of plaatjes die niet herkent worden door Word. Als je gaat plakken als platte tekst of onopgemaakte tekst voorkom je dit probleem.