Hoe zet je een ondertiteling in een aflevering van een serie?

ik heb beide apart.... hoe voeg ik ze nu bruikbaar samen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Door de naam van de aflevering exact te kopieren naar de naam van de ondertiteling. Ze moeten dus precies het zelfde heten! Als je de aflevering dan start, start de ondertiteling automatisch mee. Zorg tevens dat ze in de zelfde map staan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In vlc media player kan je gewoon je film aan zetten en de ondertiteling er als het ware boven op slepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarvoor is er het gratis programma SubMagic.

SubMagic is een uitgebreide ondertitel-editor die je de mogelijkheid geeft de ondertitelbestanden op een eenvoudige manier te bewerken. Daarin gaat het programma erg ver. Natuurlijk kun je spelfouten en kromme zinnen met de hand corrigeren, maar je kunt ook kleur, tekstgrootte en lettertype aanpassen. Met zoek en vervang consequent gemaakte fouten in één keer herstellen. Je kunt aangeven dat ondertitels nooit meer dan twee regels in beslag mogen nemen, en zo zijn er nog veel meer mogelijkheden.

Ook kun je met dit programma heel makkelijk zelf ondertitelbestanden aanmaken. Je voert deze in een apart venster in terwijl de film speelt. In het viewer-scherm zijn je ingetikte of aangepaste ondertitels meteen te zien.

http://www.trustfm.net/divx/SoftwareAviSub.php?b2=1