Hoe moet je een text in wingdings terugvertalen?

Ik heb een tekst geschreven en vervolgens de hele boel voor de gein naar webdings gezet. Opgeslagen en gemaild naar iemand maar nu blijkt dus dat hij de text niet terug kan "vertalen". Ik heb dit zelf ook geprobeerd, met het bestand dat nog op mijn computer stond, maar nu kan ik het opeens ook niet meer. Ik krijg allemaal 's als ik alles selecteer en weer naar calibri bijvoorbeeld zet. Wat moet ik doen om de text terug te krijgen, ik heb geen backup gemaakt ofzo en wil niet alles opnieuw typen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het word bestand zelf gemaakt, gemaild, weer geopend (niet die van de mail maar die nog op mn pc stond) en hij doet het niet meer. Ik heb win7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://support.microsoft.com/kb/290978

Antwoorden (3)

Probeer de tekst eens te knippen en plakken in Kladblok (Notepad). Die haalt alle opmaakfuncties uit een tekst en laat alleen de kale tekst staan.
Ik doe dat wel eens als ik een rijkelijk opgemaakte Word-tekst in één keer wil ontdoen van stilistische frutsels.
Ik hoop dat het werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, werkt niet :(

Gewoon een paar keer op vorige klikken tot de tekst weer terug is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De simpele oplossing: alle tekt selecteren en omzetten in een ander lettertype. Dit werkt alleen in een tekstverwerker die opmaak ondersteunt zoals word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij staat er in mijn vraag dat ik dit al heb geprobeerd en dit niet is gelukt -.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ansers begrepen. Hij had dit terug vertaalt m.b.v. calibri begrijp ik