Wat betekent dit op cydia? (zie afbeelding)

Ik wil graag gameboyspellen spelen op mijn ipod. Maar dit lukt niet omdat ik de packages niet kan downloaden (zie afbeeldingen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

De laatste pakketen die je hebt geinstalleerd moet je even weghalen.
En ondersteunt jou ios software de gameboy spellen die moet je ook in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTTP 404 errors krijg je als hij de pagina niet kan vinden (in dit geval de package). Ik weet niet welke bron je hebt? Als je onderstaande bron gebruikt zou het moeten werken (heb ik net ook gebruikt).
Download hier:
-GPSphone BIOS
-GPSphone