heb pas mijn browser van explorer naar google chrome omgezet.maar nu moet ik iedere keer mijn aanmelden bij hotmail met emailadres+ wachtwoord?

heb al cookies toestaan aangezet in opties persoonlijke items.helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ik heb nog internet explorer en altijd als ik ergens een nieuw wachtwoord invul vraagt hij: 'wilt u dat internet explorer dit wachtwoord onthoudt?'.
Misschien omdat je nu chrome hebt kan dat niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je tekens het vakje "aangemeld blijven"aanvinkt blijft je e-mailadres staan.
12 jaar geleden
Klik op de sleutel rechtsboven in Chrome en kies voor Opties > Persoonlijke items. Onder "Wachtwoorden" vink je de optie "Aanbieden om wachtwoorden op te slaan" aan.
Pieter2011