Met welke programma kan ik videos verslomen tussen stukjes?

Hallo mensen, Via welke programma kan ik videos verslomen, Bijvoorbeeld een video van 5 minuten ik wil dan de video verslomen van 4:15 tot 4:17
Hoe doe ik dat dan? Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook zelfde,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@thijs1812 Kunt u me misschien helpen? Het lukt niet met die antwoord van freekfluweel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@thijs1812 dat versnelt heel de video, maar ik wil stukje van de video vertragen en versnellen....

Het beste antwoord

Dit kan met Movie Maker. Je moet voordat je een fragment vertraagd wel eerst het fragment eruit knippen, anders vetraag je inderdaad de hele film. Je moet het fragment knippen bij 4:15 en bij 4:17, het stukje ertussen selecteren, effect toevoegen en dan vertragen kiezen.

knippen kan zo:

http://i46.tinypic.com/29n6tj9.png

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb windows live movie maker de nieuwste en nu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarmee kan dit ook. Zoek gewoon voor de functie om in een filmpje te hakken. Bij win movie maker zit ie rechtsonderin bij het voorbeeld naast de screenshot functie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is me niet gelukt ;(.
Maar nog steeds vind ik deze het beste antwoordt bedankt voor het reageren.

Andere antwoorden (4)

Kan je met dit gratis progje doen:

http://sport-video-player.en.softonic.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die programma doet alleen heel de filmpje vertragen, Dus niet paar seconden van een stukje :(
Dat kan met een programma genaamd Sony Vegas. Daar kan je stukjes uit het filmpje vertragen.
http://www.sonycreativesoftware.com/vegaspro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan gewoon met moviemaker. een stukkie op de tijdlijn slepen en dan verslomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan met Windows Movie Maker (als je pc op XP draait) of met Windows Live Movie Maker (voor Vista en Windows 7). Op de meeste pc's met XP is Movie Maker al geïnstalleerd. Je kunt beide programma's ook hier downloaden, maar neem wel de juiste versie: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/downloads/get-movie-maker

Eerst knip je het deel van de video dat je wilt vertragen. Als je dat gedeelte van de film hebt geselecteerd, klik je bij Windows Live Movie Maker op 0,125x, 0,25x of 0,5x (zie afbeelding 1) of sleep je bij Windows Movie Maker de afbeelding "vertragen half" naar het geselecteerde gedeelte van je video (zie afbeelding 2). Als je diezelfde handeling nog een keer uitvoert, dan wordt de vertraging verdubbeld.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet wel hoe ik heel de filmpje vertraag. Maar mijn probleem is hoe ik paar seconden kan vertragen van heel de filmpje..
Pieter2011
11 jaar geleden
De hele film een paar seconden vertragen dat kan niet met een gewoon videobewerkingsprogramma. Als een video iets korter moet worden heb je een paar opties:
1. een stukje van de film afsnijden of:
2. een deel van de film 12,5% vertragen.