Is orbit veilig?

Ik probeerde Orbit te instaleren omdat real player niet meer werkt om you tube filmpjes te downloaden. Maar nu krijg ik van Norton de waarschuwing dat de site niet veilig is. Ik krijg het onderstaand bericht. (Zie onder) Toch word kennelijk Orbit veel gebruikt? Maar als Orbit niet veilig blijkt te zijn, bestaat er dan een ander alternatief met ongeveer dezelfde gebruiksgemakken?

Schadelijke website geblokkeerd

U probeert toegang te krijgen tot:
http://www.brothersoft.com/download-orbit-downloader-54366.html

Dit is een bekende schadelijke website. Het is raadzaam deze website NIET te bezoeken. In het gedetailleerd rapport worden de beveiligingsrisico's op deze website uitgelegd.

Deze website is voor uw beveiliging geblokkeerd. Bezoek Symantec voor meer informatie over phishing en internetbeveiliging.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Uit ervaring weet ik dat je de brothersoft website niet moet gebruiken aangezien het downloaden er erg moeilijk gaat.
Veder weet ik niet geheel zeker of er virussen in zitten maar ik zou orbit van een andere website halen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt Orbit downloaden veilig downloaden vanaf de volgende website;

http://www.orbitdownloader.com/

Brothersoft is sowieso niet veilig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom gebruikt u de youtube downloader niet ?
Er bestaat ook een youtube MP3 converter zodat u enkel de audio over heeft van muziekvideo’s.
Aanvullend bestaat er ook een youtube Ipod downloader.

Alles gratis, betrouwbaar en in het Nederlands.

Wat moet u nog meer hebben ? Veel plezier ermee.