Hoe kan men beelden uit een videogame dat men op PC speelt rechtstreeks in Movie Maker importeren?

Ik wil graag stukjes uit een videogame die ik speel bewerken in Movie Maker. Nu doe ik het door het te filmen met mijn fototoestel, wat natuurlijk een heel lage kwaliteit geeft. Hoe kan ik het originele beeld bewaren en zo importeren in Movie Maker, dus zonder kwaliteitsverlies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

fraps is een van de beste maar een trail versie maakt maar 30 sec
en de kwaliteit is minder
en ik weet niet of deze er ook een tekst onder zet
maar 30 sec is misschien genoeg voor je ?
kijk anders even op youtube of je er voorbeelden van kan vinden
en als je het niet erg vindt dat er reclame op zit kan het werken
Het wordt denk wel even zoeken naar iets dat gratis werkt

Tip:
Somud een torrent downloader biedt ook zoiets maar met games heb ik het niet geprobeerd.
is te proberen maar vraag me af of dat echt werkt
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fraps trial versie? 30 sec? kwaliteit minder dan wat? Heb hier fraps gratis gedownload en kan filmen zo lang als ik wil met een kwaliteit die vergelijkbaar is met ingame beelden.
capthavoc
11 jaar geleden
des te beter toch ?
Het is jammer dat je niet aangeeft waar je de games op speelt. Gezien je de opnamen met een camera maakt, ga ik er van uit dat je console games bedoelt.

Mocht het toch op de PC zijn, dan maken wij op de redactie dankbaar gebruik van Fraps. Een prima programma waarmee je ook screenshots kan maken.

Wil je console games opnemen, dan wordt het wat ingewikkelder. Dan heb je een tool nodig die de beelden van je console naar de PC overzet. Roxio Game Creater is zo'n tool. Wij gebruiken die voor zowel filmpjes als screenshots. Het nadeel is wel dat 720p de best mogelijke kwaliteit is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het eerste deel van mijn vraag staat dat ik de videogame op PC speel. Alvast bedankt, hopelijk kan ik er wat mee.