Een goeie e-reader voor mac?

Ik heb zojuist een ebook in pdf formaat gekocht.
Nu wil ik hem graag lezen maar de gewone adobe pdf reader leest niet echt prettig.
Waar kan ik een goeie pdf reader vinden die ook een beetje lekker leest.
Ik gebruik mac en het liefst een gratis programma.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

In Adobe Digital Editions kun je e-books lezen, ook in PDF. En ook gewoon gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mischien is de Ebook Reader een oplossing?
Zie bronvermelding.

Er zijn zovele readers dat soms door de bomen het bos niet meer te zien is, maar dat is met veel tools tegenwoordig al niet meer dan normaal.
Hoe meer keus hoe meer smaken, hoe lastiger de keus...

Ik heb onderstaande bij de Appstore gevonden, mischien dat je het zelf al gevonden hebt.
Maar in ieder geval heb je hier een link.

http://itunes.apple.com/nl/app/ebook-reader/id381260755?mt=8