Voor school gebruik ik voor mindmaps de website: www.bubbl.us. Ik vind dit programma het overzichtelijkst.
Een andere website met meer mogelijkheden is www.mindmeister.com/.

Google eens op 'online mindmap' en je vindt genoeg resultaten. Kijk wat jij het fijnst vind werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

www.prezi.com gebruik ik altijd, je moet even zoeken hoe alles werkt, maar als je het eenmaal door hebt is het heel gemakkelijk