Ik zou graag instant immerion spanish level 1-2-3 kopen. waar koop ik dat het goedkoopste? Is dat bij amazon ? Welke douane en transportkosten ?

Ik heb nog nooit bij amazon gekocht. Hoe gaat dat in zijn werk? Kun je betalen met paypal ? Visa ? Is dat veilig ?
Hoe komt het dat er bv een prijsverschil is tss amazon fr: 60 euro en amazon de 79.93 euro ? Ik dacht dat duitsland altijd goedkoper was ?

12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Voor amazon valt paypal af. Creditcard kan dus wel. De transportkosten zullen moeten blijken bij je bestelling.

Tot 180€ oid hoef je bij import alleen btw te betalen. Dus als de douane jou pakje eruit pickt dan zal dus gevraagd worden om nog even 19% BTW te voldoen. Echter is het aan de douane om te bepalen wat de waarde van het product is. Als er verder geen waarde op de verpakking vermeld is kan dit dus hoger of lager uitpakken dan wat je er voor betaald hebt.

Overigens kan de douane niet ruiken of een pakketje een aankoop in het buitenland is of gewoon post (denk tante of oom die vanuit het buitenland een verjaardagscadeau verstuurd). Dus je kunt altijd kijken of er een mogelijkheid is om het te laten versturen zonder bedrijfskenmerken (logo's ed waaruit blijkt dat het een nieuw aangekocht product is).