hoe vind ik iemand die goed is met photoshop?

Ik ben op zoek naar iemand die van 2 foto's (personen) 1 foto kan maken waarin het lijkt alsof die 2 personen gezellig samen ergens zitten of staan of iets...

Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik iemand vind die dit kan en doet... En dan bedoel ik niet iemand die gelijk heel veel geld vraagt...

Hoe noem 'je zo'n persoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (3)

Het beste kun je naar de plaatselijke amateur fotoclub gaan (zie de Gemeente Gids). Daar vindt je genoeg aardige mensen die dat klusje voor je klaren.
Je mag de foto's ook naar mij toe sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Ben jij erg goed met photoshop, WildeLely?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is goed.
Wat jij vraagt kan ik in ieder geval wel!
De linker figuur stond oorspronkelijk niet op de foto, maar die heb ik er bij geplakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat goed! maar dit gaat wel over 2 foto's die moeilijk te combineren zijn en verschillnde vertes hebben zeg maar...
is dat een probleem?
rose
13 jaar geleden
'Wat jij vraagt kan ik in ieder geval wel!' Het was natuurlijk niet mijn vraag... Maar, netjes. Maak je z'n jasje ook nog even blauw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jessiec
Ik neem aan dat één persoon uit de ene foto moet worden gesepareerd en in de andere foto ingevoegd. Dat de personen van verschillend grootte zijn is niet belangrijk Die kun je vergroten of verkleinen.
Of bedoel je wat anders?
Zo iemand noem je een freelancer. Kijk eens op de site in de bron en plaats daar je oproep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur mij maar de foto's met een goede uitleg erbij
ik kijk er wel even naar.

Olaf
Team.FPSL

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk eens op http://www.freephotoshoplessons.nl
daar kun je gratis leren photoshoppen