Hoe krijg ik Windows Media Player terug?

Ik gebruik Windows7 Home Premium.

Om muziek op te slaan gebruikte ik Windos Media Player. Die heb ik per ongeluk verwijderd. Hoe krijg ik hem weer terug? Op de site van MS. lukt het me niet. Ik zie daar trouwens de versie Windows7 Home Premium niet vermeld.
Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.4K

Het beste antwoord

voer windows installatie uit, kies voor programma's/onderdelen installeren en selecteer windows media player.

een herstelpunt activeren is ook een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens in start onderin staan een soort zoek balkje type daar eens Windows media player in ps. Dan niet op enter drukken als hij hem niet vind weet ik het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U zegt er niet bij op welke wijze Media Player is verwijderd en óók niet wanneer. Toch stel ik voor om vooral eens te kijken of je het niet kunt herstellen via Systeemherstel.

Als u dat wilt proberen doe dan het volgende :
Start>>>Programma's-Bureau accessoires>>>>Systeemwerkset

Hier gekomen scrollt U naar beneden - meestal de 9e !

De kans is zéér groot,dat daar de datum van verwijderen tussen staat + hetgeen U heeft verwijderd - Windows Mediaplayer- ,want dit is een ingebakken Microsoft onderdeel. Succes !