Wie kent er een Open source plan systeem in PHP?

Wie ken er een open source plan systeem om taken van crew- en teamleden vast te kunnen leggen in een kalender.

Ze moeten zelf hun eigen planning kunnen beheren.
Iemand? Moet wel gratis en open source zijn....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om hoeveel teamleden gaat het?

Antwoorden (2)

Ik weet niet waarom het persé php moet zijn, maar je zou Doodle eens kunnen proberen. Dat is eigenlijk bedoeld om afspraken in te plannen, maar het heeft ook een Agenda Weergave, en je kunt reacties toevoegen. Zie link hieronder. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
redmine, ontwikkeld in php, dus open source..

http://www.redmine.org/