Is alweer een tijdje geleden,
maar volgens mij als je een nieuw bestand opent, in het optie menu bij eigenschappen.

Alleen hadden wij hierzelf nog probleem (met het formaat naar A3 brengen) omdat het blad A3 was maar het werkveld A4.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het menu kies je voor bestand, nieuw
je krijgt een lege pagina voor je

in het menu kies je voor bestand, paginainstelling
- in het scherm dat nu naar voren komt kies je voor het tabblad lay-out
- bij type publicatie kies je voor volledige pagina
- dan kun je nog kiezen bij afdrukstand voor staand of liggend