ik heb google chrome. alleen het lukt me niet om een aantal links uit mn links uit mijn adres bank te verwijderen ... HELP! weet iemand hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ga op de bladwijzerbalk staan en klik op de rechtermuisknop met je muis, en dan op verwijderen. Het moet nu verwijderd zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met rechts klikken op de link die je wilt verwijderen uiteraard.