Is er een tool waarmee je spam direct kunt melden bij spamklacht.nl?

Als je nu spam meldt dan moet je uitgebreid formulieren invullen en headers en bronteksten invoeren.

Het zou mooi zijn als er een tool zou zijn die de volledige melding voor je kan verzorgen.

Bestaat zoiets?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Ik heb iets gevonden, weet niet of dit helemaal is wat je bedoelt, maar kijk maar even. Veel meer automatisch lijkt het me niet te maken. Het moet ook niet zo worden dat het melden van spam zo makkelijk wordt dat het lijdt tot een mailflood bij ISP's en Registrars, want dat zou het nut van melden ook onderuit halen.