hoe groot is fcp?

ik wil fcp op een ssd zetten maar ook het besturingssysteem en safari maar ik wil weten hoe groot fcp is.

Toegevoegd na 31 seconden:
fcp 7

Toegevoegd na 4 minuten:
final cut pro en solid state drive

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Amadea
12 jaar geleden
Kan je ook in gewone woorden uitleggen wat jouw vraag inhoudt? Wat betekenen fcp en ssd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
final cut pro en solid state drive
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet groter dan 4GB gok ik aangezien FCP X ook maar 2,4GB nodig heeft. Misschien met allerlei plug-ins of extra's dat je daar overheen gaat. Maar als je alleen dat doet gok ik dat een 64GB SSD voldoende moet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mrtomaat zet dit maar bij de antwoorden volgende keer want dit is gewoon een antwoord

Antwoorden (1)

As you can see here: http://www.apple.com/finalcutpro/specs/
Final cut Pro needs 2.4 GB

Toegevoegd na 15 minuten:
Zoals je op de site van apple kunt zien: http://www.apple.com/finalcutpro/specs/ heeft FCP 2,4 GB vrij ruimte nodig.