Kun je een sketchup bestand waar je overheen hebt opgeslagen terughalen?

Ik heb per ongelijk bij het openen van een sketchup bestand op opslaan als gedrukt, ipv openen. Heel stom natuurlijk, maar ik zou heel graag dat bestand weer terug hebben. Ik heb er geen backup van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.9K

Het beste antwoord

Als je Win7 gebruikt, heb je mogelijk nog een optie. Klik met de rechtermuisknop op het bestand, en kies "Vorige versies terugzetten". Met een beetje mazzel kun je een oudere versie terughalen.
bamibal
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Da's pech!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
balen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sowieso altijd een back up maken, en als het echt belangrijk is een back up van de back up en nog op een usb stick.

Andere antwoorden (1)

Nee dat heb ik ook gedaan je zult helaas overnieuw moeten beginnen de volgende keer zou ik eerst een back up maken